KNIK as a verb

KNIK as a verb

Taal, taligheid – het is een prachtig ding, nietwaar? Altijd in beweging, altijd in verandering. Elke streek, elke generatie geeft er weer een eigen draai aan. Wij zijn bijvoorbeeld de generatie die met MSN begon, waar “Heyz” en “Hoeist?” of erger “Hoeizzie?” de standaard openingszinnen waren. Dat was natuurlijk voordat “flex” de wereld veroverde, en “lit” de nieuwe ‘coolness’ werd. We dwalen af. Het punt is: Taal is leuk. Je kiest je slang bewust: Wat wil je uitstralen? Hoe wil je overkomen?

Zo stonden wij in september/oktober 2022 voor een geweldige uitdaging: Een naam verzinnen voor ons bedrijf.